FANDOM

Relacje między Jasonem Blossomem i Polly Cooper były pełne pasji i romantyczne. Niemniej jednak ich związek zakończył się tragedią. Zaręczyli się, gdy się dowiedzieli, że spodziewają się dzieci, zanim Jason został tajemniczo zabity, a Polly została wysłana do domu Sióstr Miłosierdzia.

Według Betty, Polly myślała o Jasonie i bardzo ceniła sobie ich związek. Z drugiej strony, Jason początkowo nie traktował jej atrakcyjnie na serio, co zostało udowodnione, gdy okazało się, że zaczął spotykać się z Polly, by zdobywać punkty w "książce podbojów" drużyny piłkarskiej. Z tego powodu, wraz ze wzrostem wrogości między ich rodzinami, ich romans był często określany jako toksyczny.

Jednakże sugeruje się, że Jason ostatecznie zaczął naprawdę dbać o Polly. Jest to widoczne w samej książce podbojów, w której inni członkowie zespołu przypisują punkty Jasona za rozwijanie dla niej uczuć. Chociaż wspomniano o nich, że w pewnym momencie ich związek się zepsuł, ostatecznie się pogodzili, Jason ostatecznie zaproponował Polly. Zakochali się, do momentu, w którym oboje byli gotowi uciekać razem po radosnej wieści o ciąży Polly, choć to się nigdy nie zdarzyło z powodu przedwczesnej śmierci Jasona.

Później okazało się, że byli oni w rzeczywistości kuzynami. Rodzina Polly zmieniła nazwisko na Coopera po śmierci pradziadka i zerwała więzy z resztą Blossomów, o których Jason i Polly nie wiedzieli.

Polly bliźniaki, które urodziła nazywała Juniper i Dagwood. Początkowo planowała wychować je na farmie, zamiast tego postanowiła je wychować w San Francisco.